Klacht: Wii spel

op 23 mei 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Ik was onlangs in jullie filiaal in Uden. Het was vlak voor sluiting. Ik informeerde naar het Wii-spel FIFA. De dame in kwestie was zeer ongeïnteresseerd. Ze wist hef eigenlijk niet maar wilde nog net meelopen. FIFA bleek voldoende op voorraad maar alleen in oudere versie. Ik vroeg of dat spel draaide op Wii U. Dat kon ze me niet zeggen, dat moest ik zelf maar uitzoeken.

Mijn vraag was: mag ik het proberen en hem vervolgens terugbrengen? Nee, absoluut niet want was haar letterlijk antwoord: dan weten wij niet wat er mee is gebeurd.

Ik vind het onbegrijpelijk dat je nog fysieke winkels open houdt wanneer je toestaat dat je nul service biedt. Ik vind het ronduit dramatisch.

Ik heb zelf uit laten zoeken of het kon. Blijkbaar niet. Mijn assistent bracht de dvd in cadeaupapier (verzegeld!!!) terug. Ze had geen kassabon bij.. Dus geen kans. Ik ben de bon kwijt.

Wat jullie beter kunnen doen is een groot bord voor je deur zetten en uitleggen waar Intertoys zit. Ik heb zelden zo’n drama in dienstverlening meegemaakt.

Tot slot, bespaar uzelf de moeite om te reageren wanneer u niet bereid bent vanuit de klant te denken, iets te doen met de feedback en mijn probleem op te lossen.

Niets zou frustrerender zijn wanneer u mij gaat zeggen dat uw mdw goed conform procedure heeft gehandeld.

Wellicht zijn de wonderen de wereld nog niet uit en snapt u dat er maar 1 manier is wanneer je iets geeft om klanttevredenheid.

Mvg,

Marco v Bergen

Lettend op de zeer slechte service zou ik het het beste vinden wanneer u mij een antwoordnr geeft, ik het wiispel retour stuur en u mij de waarde Vh spel crediteert. Zorg voor een vlotte afhandeling, maak excuses voor deze wanvertoning en spreek uw medewerker aan.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bart Smit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bart Smit

Heeft op 25 mei 2016 om 09:28 geantwoord

Dank u voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat u een teleurstellende ervaring bij ons filiaal Uden heeft gehad.
Bart Smit heeft klantvriendelijkheid uiteraard hoog in het vaandel staan en aan de hand van een opleidingstraject worden onze medewerkers getraind in o.a. klantvriendelijkheid. Wij zullen deze situatie bespreken zodat dit verbeterd kan worden bij deze vestiging.
Het is altijd mogelijk om binnen 100 dagen een artikel zoals een game te ruilen wanneer de originele kassabon aanwezig is. Dit wordt bij de aankoop vermeld en staat ook op de achterzijde van de kassabon aangegeven. Op de kassabon staan de gegevens die nodig zijn om een artikel te kunnen retourneren zoals de prijs en de aankoopdatum. Wanneer de kassabon niet aanwezig is kan een artikel niet worden teruggenomen.

Heeft op 18 juli 2016 om 18:33 geantwoord

Probeert u mij eens uit te leggen waarom dit een oplossing is, wat een aanfluiting. Dit is stof voor de ombudsman. Wat een droevige vertoning. Veel onpersoonlijker kan het niet. Vlgs mij heb ik vernomen dat het filiaal in Uden gaat sluiten. Dat zal vast komen omdat de medewerkers zo'n goede cursus hebben gehad. Jonge jonge wat een drama dit.

als Klacht.nl zou je jezelf ook af kunnen vragen of je zo moet communiceren. Er is hier toch totaal geen sprake van een oplossing?? toe maar, ik hou erover op.

Ik geef het op, Bart Smit 'wint'..ik heb de DVD inmiddels cadeau gedaan aan een neefje met een oud wii systeem.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvanbergen