Klacht: [email protected]

op 27 mei 2020 over megafoodstunter.nl in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Beste mensen

Ik heb op 11 mei 2020 een bestelling gedaan bij mega food stunter. Voor 29 euro. Het bewijs heb ik ook.

Het gaat om 7 kilo varkens snitsels
Order nummer is 5882
Kenmerk is 11-05-2020 15:41 002000
Omschrijving :m7867711m1758uyf0020003135044115

Ik probeer al de hele tijd via de app maar ook telefonisch contact te krijgen met mega food stunter. Omdat ik mijn bestelling nog niet heb gekregen. Niemand maar ook niemand staat mij te woord. Ik ben wel mijn 30 euro kwijt.. Eigenlijk 29 euro maar ik had 1 euro aan spaarpunten. Ik wil zo graag een nieuwe bestelling doen maar durf dat nu helaas niet aan te gaan.

Kunt u mij helpen?
Brigitte nieskens
0638987010
[email protected]

Ik ben te vreden als ik mijn bestelling krijg of mijn geld terug. Dat is alles wat ik eigenlijk wil.
En ik zou graag als ik ze iets wil vragen dat ze mij dan ook andwoord geven. Dat zou wel netjes zijn. Want zoals ze zeggen. De klant is koning.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over megafoodstunter.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over megafoodstunter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gietje