Klacht: wetgeving

op 15 juni 2017 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Algemeen bekend bij jeugdzorg zelf ook men houd zich niet aan de wetten welke wij in Nederland dienen te respecteren. Als men zich zouden houden aan art 3.3 ven de jeugtwet zouden er veel maar dan veel minder UHP en OTS kinderen er zijn waardoor er meer tijd zal wezen voor kinderen die het echt nodig hebben. Tevens word er een hoop ellende voor ouders bespaart…1 grote onzin en mensonterende bende. Jeugtzorg, Samen Veiligg Thuis Raad van de kinderbescherming AKJ het zijn allemaal collega s van dezelfde werkgever dus men is nooit neutraal of objectief en gelooft in hun eigen sprookje . Het geweld moet asap stop gezet worden.

Over Jeugtzorg? tot op heden niet, als men zich aan de wetten gaat houden en onder ede zaken gaan verklaren, professioneel worden en alle mensen en instanties hun verontschuldigingen aan gaat bieden over de vele onnodige schade men heeft aangericht en massaal ontslag indient is er een mogelijkheid van tevredenheid. Maar begin bij het rotte management.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan de eerlijke