Klacht: Weten dat je failltie bent (gaat), toch opvragen voucher

op 17 januari 2014 over Traffic Control in de categorie klachtmelden

Ik heb een kadobon gekregen voor mijn verjaardag van mijn vrouw voor 1 uur off road rijden. Ik heb gebeld met Traffic Control met de vraag wanneer ik bevestiging zou krijgen voor mijn afspraak op 27-12-2013. Dit omdat ik in het buitenland woon en ik mijn reis naar Nederland moet plannen. Er werd mij gezegd dat dat uiterlijk 5 dagen voor de geplande datum zou zijn. Dus dan was ik al in Nederland. een week voor mijn geplande datum mijn kadobon gestuurd opdat mijn 1 uur rijden zou doorgaan. Nu ben ik mijn 1 uur off road rijden cadeau kwijt, een verrassing van mijn vrouw. Ik heb onze trip naar Nederland gepland om deze afspraak heen.

Ik zou te vreden zijn met de mogelijkheid mijn kadobon voor een andere activiteit bij een andere aanbieder in te kunnen wisselen en alsnog een verjaardagscadeau van mijn vrouw te hebben gekregen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Traffic Control

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Traffic Control nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hmjborst