Klacht: Westeneng Tweewielers – afzetterij

op 17 januari 2014 over Westeneng Tweewielers in de categorie klachtmelden

Ik heb in het najaar van 2013 mijn brommer weggebracht voor een grote beurt. Zo gezegd, zo gedaan! Toen de brommer eenmaal terug was in mijn bezit rook hij verschrikkelijk erg naar benzine. Ik zag op dit moment echter geen problemen in dit fenomeen. Een paar dagen later hield de benzine lucht aan, en ik moest meer tanken als normaal. Mijn gedachtes gingen uit naar een lek, dus ik bracht hem terug. Toen de reparatie was voltooid werd er een rekening van rond de 74 euro in rekening gebracht. Hierbij werden nog de kosten van het deponeren van de benzine inbegrepen. Toen ik hem erop wees dat hij onlangs voor een grote beurt was langs geweest kreeg ik het antwoord dat hun niet verantwoordelijk waren. Wat bleek het nou te zijn? Een lek inderdaad! Hoe dit spontaan is gebeurd zal niemand weten.

Vandaag bracht ik mijn brommer weer langs om de ketting te laten spannen, en de handvaten te laten vervangen. Hij beloofde mij om 3 uur klaar te zijn. Ronde de klok van 4 stond ik op de stoep, om te horen te krijgen dat de brommer nog niet klaar was. Toen ik later die avond klaar was met werk ging ik langs om hem op te halen. De kosten voor het spannen en de handvaten te laten repareren bedroegen 34,00 euro. Hier zag ik echter geen probleem in, totdat ik de brommer terug kreeg. Mijn dashboard deed het niet meer. Hij verhaalde de schade echter op mij, terwijl ik hem eerder die dag nog werkend afleverde. Ik kan nu dus niet mijn snelheid of toeren aflezen.

Later die avond ben ik natuurlijk nog terug gegaan met mijn moeder, waarna hij weer de schade op mij verhaalde. Zou het een toeval zijn, twee keer je brommer langs brengen om gerepareerd te worden, waarna er nieuwe schade is ontstaan? Juist ja, dacht het niet! Ik zit nu met een brommer waarop ik niet kan rijden, terwijl ik aankomende maandag weer naar school moet. Hoe ik dit ga doen in de toetsweek zal een raad zijn.

Ik raad zijn service sterk af, als ik vergelijkbare verhalen van vrienden hoor. Spendeer je geld bij een goede monteur, en niet bij en afzetter als deze!

Dat de schade gerepareerd worden door Westeneng Tweewielers uit Huizen. Nu moet ik het zelf doen, terwijl ik geen idee heb waar het aan ligt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Westeneng Tweewielers

Alle klachten die gemeld zijn door BoosSuperBoos