Klacht: Werkt niet naar behoren!

op 24 juni 2017 over Boxxpot in de categorie Digitale TV

Eigenlijk had ik bij het lezen van hu advertentie wantrouwen. Echter Door hun \”gladde\” praatjes kreeg ik er een beetje vertrouwen in. Ik maakte het geld dus over en met de door hun opgegeven kortingscode moest ik \”maar\” 100 € overmaken. Eigenlijk was ik er niet echt tevreden over van wat zij beloofden. Zoals haarscherp beeld, ondertiteling, geluid ect. ect.

Dus belde ik ze op en vermeldde mijn ongenoegen. De medewerkster zei, dit klopt mijnheer, wij zijn nu met een update bezig waardoor het tijdelijk een ongewenste resultaat geeft.

Helaas bleef het een teleurstellende resultaat geven. Ik probeerde ze dus weer te bellen echter geen gehoor.

Nu helaas een jaar later dacht ik ga weer even kijken of het verbeterd is. Nu werkt het dus helemaal niet meer en het betreffende \”bedrijf\” is met de noorderzonvertrokken en strijken zij al het geld van al de gedupeerden in hun zak.

Nou als ik mijn geld terug krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boxxpot

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boxxpot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ruud_1959