Klacht: Werking “hersenen” van een gezinsvoogd

op 05 september 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Dit als toevoeging van mijn klacht.. Een hele serieuze vraag..
Ik vraag me af zouden we kunnen onderzoeken hoe de hersenen werken van een gezinsvoogd?ze werken namelijk heel duidelijk anders dan die van ons mensen..
Wij hebben namelijk een hart en een ziel.. Deze ontbreken duidelijk bij een gezinsvoogd.. Wat zit er onder die schedel? Zit er überhaupt wat en zo ja wat dan en wat doet t hoe werkt dat?
Daar zouden ze best een onderzoek naar kunnen starten, een studie van maken..

Ik denk dat er meer mensen heel benieuwd zijn naar hoe hun ontwikkeling is? Waar gaat t nou mis bijvoorbeeld of word je als gezinsvoogd geboren?
De een als mens,de ander als pedofiel en de ander als gezinsvoogd.. ?of ontwikkel je die ziekte op latere leeftijd?
Gooi ze eens onder een mri.. Wat gebeurd daar allemaal onder die schedel?
Ben ontzettend benieuwd, ik zou zeggen pak t op in leiden.. Want ja als je weet hoe die dingen (lees gezinsvoogden) werken, dan weet je ook hoe je met ze om moet gaan.. Als je hun gedragingen kent enzo dan kan je er misschien wat mee.. Net als een hond, je moet er wel wat kennis van hebben hoe de gedragingen zijn van zon beestje anders kan je er niets mee en heb je er alleen maar ellende van… Zou t ook zo werken met een gezinsvoogd? Die zouden toch ook opvoedbaar moeten zijn zodat ze normaal kunnen rond lopen in deze maatschappij? Zonder dat wij mensen daar veel hinder van hebben?

Een onderzoek naar de werking van de "hersenen" van Een gezinsvoogd.. Of dat er überhaupt iets doet onder die schedel? Of zouden t robots zijn? Geprogrammeerd tot t brengen van ellende in de levens van kinderen.. ?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindymaat1