Klacht: wel betalen maar geen hulp of meedenken medewerkers

op 03 februari 2014 over FNV in de categorie Vakbonden

Heb een proces aangespannen dit heeft 3,5 maand geduurd en wordt doodleuk gezegt ga maar voor een uitzendbureau werken als je geen geld krijgt of hebt !!
De tegenpartij krijgt uiteindelijk ongelijk en kan binnen 4 weken een kort geding aanspannen en wordt mij niet eens gevraagd of ik het eens ben met het verweer dat schriftelijk wordt gevoerd???
Heb meerdere keren contact opgenomen maar ze zijn in bespreking of zijn op vakantie….
Zelfs de contributie die betaald moet worden gaat gewoon door terwijl je geen inkomen hebt….. ( wel fijn dat fnv meedenkt !!!!).

Denk dat door het hele FNV de bezem eens door moet en NIET met een klachten procedure moet komen wat een heel boekwerk inhoudt..... ( dit kreeg ik toegestuurd )dan weerhoud je wel op iets aan te geven en tenslotte helpt dit niets....
Heb met regio manager contact gehad en div medewerker voor klachten !!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 08:09 geantwoord