Klacht: Wel betaald nooit gekregen

op 22 januari 2014 over Chanti juwelier in de categorie klachtmelden

Ik heb heb wel de 27 dec besteld en meteen betaald want dat moet voor €332,- maar nooit mijn artikelen gekregen wel al zoveel mails naar hun gestuurd maar steeds komen ze met een stomme vraag van is jullie nummer aan de deur wel goed of is de straatnaam goed enz ik heb nu een advocaat ingesteld en dit hun ook gemeld je moet al alles in Engels vertalen want het is een buitenlands bedrijf maar staat hier bij Google als veilig aangekondigd nou mooi niet dus echt wat een bedrijf ik wil mijn geld terug dat heb ik ook al gemaild en weer opnieuw mijn rek nummer erbij en ik had ook al de bestelling uitgeprint die je dan via mail krijgt als je betaald hebt dus dat ze zien dat ik heb besteld en ook mijn bankafschrift met het bedrag en hun naam en rekeningnummer erop.

Mijn geld terug per direct en dat dit bedrijf als mensen hier in Nederland op Google internet juwelier indrukt en Chanti vindt dat erbij moet staan pas op gevaarlijk bedrijf en niet goedgekeurd op eigen verantwoording bestellingen doen!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Chanti juwelier

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Chanti juwelier nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gertje@67