Klacht: Wel betaald niets ontvangen, wordt niet teruggebeld

op 05 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Op 29 juli jl een voordeelpakket met gepersonaliseerde labels besteld en met Ideal betaald. Op 5 augustus kreeg ik de verzendbevestiging (dit was al laat want op de website wordt geadverteerd met drukken binnen 24 uur na bestelling). Tot op heden nog geen stickers ontvangen.
Ik heb meerdere keren telefonisch contact opgenomen en steeds werd mij beloofd dat ik door Peter teruggebeld zou worden. Dit gebeurt niet. Ook op een klacht per e-mail wordt niet gereageerd (op de site staat antwoord binnen 1 dag). Dit bedrijf is voortgekomen uit het failliette labelfriends. Ik vraag me af of stickeroe ook niet failliet is.

Mijn geld terug

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 10:35 geantwoord

Telefonisch contact gehad met de klant met een uitleg over de situatie. De bestelling wordt opgestuurd incl. Gratis foto stickers. Verder afgesproken dat woensdag gebeld ging worden om te bevestigen dat de bestelling is aangekomen. Klant was tevreden met de geboden oplossing. Woensdag handelen we de situatie verderaf om tevredenheid van de klant de bevestigen.

Heeft op 24 oktober 2016 om 07:56 geantwoord

Deze afspraak is niet met ons gemaakt. Wij willen namelijk ons geld terug. We wachten tot we ons geld terug hebben. Pas dan zijn we tevreden. Op gratis fotostickers zitten we niet te wachten. Het had fijner geweest als We eerder teruggebeld waren.

Alle klachten die gemeld zijn door Elise Kneppers