Klacht: Weigert kapot toestel te vervangen.

op 01 december 2018 over Meditel Telecom in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vorige maand voor mijn zoontje een telefoon gekocht. Sinds vanmorgen wilt deze telefoon niet meer opstarten en zijn we terug gegaan naar de winkel maar hij weigert deze te vervangen. Heb zelf ook 2 weken geleden me eigen telefoon daar laten maken waarvan alleen me scherm kapot was na de reparatie daar wordt mijn telefoon gloeiend heet en is mijn accu in 30 minuten leeg. Ook mijn oudste zoon heeft daar gisteren oordoppen gekocht en deze waren defect wou hij niet vervangen en ook zijn geld niet terug geven oftewel week zakgeld weg.

Gewenste Oplossing:

Als hij de telefoon van mijn zoontje netjes vervangt zoals het hoort!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Meditel Telecom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door denlijntje