Klacht: Weigering hulp

op 09 juni 2016 over CNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik diende naar aanleiding van een brief van mijn ex werkgever een klacht in maar die werd niet in behandeling genomen omdat het buiten de periode van het lidmaatschap zou vallen. Ik ben een onderzoek gestart naar het misbruik sinds de tijd dat ik er werkzaam was.
Ook vroeg ik hulp naar de toestanden rondom de werkgever van mijn man, maar ook dat werd geweigerd. Mijn man is 1 1/2 jaar geleden overleden aan longkanker dankzij de criminele praktijken van zijn werkgever en collega\’s i.s.m. de buren.
Ik voel me in de steek gelaten en heb geen vertrouwen meer in de mensen.

Gewenste Oplossing:

Dat ik alsnog hulp krijg en dat er onderzoek gedaan wordt bijvoorbeeld met een prive detective cq bedrijfsrecherche.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar CNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CNV

Heeft op 31 augustus 2016 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 22 oktober 2017 om 14:57 geantwoord

Ondanks de voorwaarden wordt er niet eens hulp geboden. Ik vraag me af waarom ik premie betaal.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Pasker-Hulzebos