Klacht: Weigering hulp als nabestaande

op 23 juni 2016 over FNV in de categorie Vakbonden

Ik heb namens mijn overleden man om hulp.gevraagd maar dat wordt geweigerd. In de periode dat hij er als ontvetter bij VanMac te Amersfoort werkzaam was kreeg hij maar geen hulp van de vakbond. Hij gebruikte het middel Decorrdal 40/8 HDE. Een middel dat bij roken zeer kankerverwekkend is. Hij kreeg nooit een kap voor zijn gezicht wat hem vanaf 2005 al ernstige longontstekingen veroorzaakten.
Door het wangedrag is hij komen te overlijden.

Ik heb als nabestaande gepoogd om hulp te krijgen. Eerst werd mij gezegd dat ik tot 3 jaar hulp zou krijgen en het via het bureau voor beroepsziekte onderzoek verricht zou worden, maar schijn bedriegt. Ik werd helemaal niet geholpen. Ze helpen alleen maar personen die levend zijn.
Ik wil u namens mijzelf zeggen dat ik daarom ook mijn lidmaatschap toen had opgezegd bij de abvakabo. Dit is pure zakkenvullerij.

Ik kom zo geen sodemieter verder wat betreft de criminele praktijken van VanMac. Dat maakt me ontzettend kwaad en angstig.

Met vriendelijke groet

mw A Pasker-Hulzebos

PS mijn man kreeg een smartphone cadeau van zijn collega’s en hier bleek
een zendertje in gestopt te zijn.

Dat er alsnog onderzoek wordt verricht naar de omstandigheden middels een detective
Zijn ex werkgever heeft zelf het faillissement veroorzaakt. De financiële verstrekker was kennelijk de Rafaël gemeente en had afspraken gemaakt dat mijn man onder voorwaarde weer terug zou komen dat hij geen gezichtskap mocht krijgen. God zou hem toch wel genezen van zijn aandoening (hij had COPD).
Zij hadden al contact met mijn buren en mogelijk nog iemand anders. De kerkelijke gemeenschap Rafaël Amersfoort waar mijn man en ik lid van waren en getrouwd hadden schijnbaar al contact in 2004 met toen nog trilo b.v. Mijn man werd toen als ontvetter aan het werk gezet. Ik heb het vermoeden dat er iemand achter zit om ons kapot te maken maar wie.
Ik eis daarom alsnog de hulp te krijgen. Lid of niet meer en levend of dood. Ik wil de hulp.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht A. Pasker-Hulzebos

10 maanden geleden - Wat is er zo moeilijk aan om te reageren op mijn klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 12 september 2016 om 09:34 geantwoord