Klacht: weggestuurd van een poliklinische afspraak met een zeer verontrustend bericht zonder nieuwe afspraak

op 26 mei 2021 over Isala in de categorie Ziekenhuizen

Ik ben vandaag op uw polikliniek geweest voor een controle afspraak na een tweevoudige wervelfractuur. Tijdens de afspraak bleek de specialist geen tijd te hebben, want hij had een drukke poli, wacht even ik was zijn poli!!!!!
Ik heb 6 weken gelden een ongeluk gehad, deze afspraak staat al 6 weken vast.
Nu werd ik gezien door een aio. Geen probleem wat mij betreft , echter deze melde dat op de controle foto’s mogelijk sprake leek te zijn van een verslechtering van de toestand van de wervel T6. De optie van het vastzetten van de wervel werd geopperd. Alle goede bedoelingen van de aio erkennende, werd ik hier enorm door overvallen, ook omdat 3 weken geleden gemeld werd dat alles goed leek.
Ik werd met deze boodschap naar huis gestuurd.
Ik moet nu wachten op een afspraak voor een ct scan (kan wel 2 weken duren) en dan nog eens 1 á 2 weken wachten op een afspraak met een (rug)specialist. Ondertussen zit mij het bericht dat er mogelijk geopereerd moet worden natuurlijk on top of mind en maak ik mij daar veel zorgen over.
Dit voelt aan als ‘ specialist gerichte zorg’ en niet als patiënt gerichte zorg en verdient een 0 op de patenttevredenheid score, dat mag duidelijk zijn.
Zo ga je niet met je patienten om.

Binnen nu en maximaal een week de ct scan en afspraak met de specialist die hier wel een goede uitspraak kan en mag doen, om uit de onzekerheid te zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Isala

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Isala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]