Klacht: Weggestuurd uit Ziggodome

op 24 december 2017 over Ziggodome in de categorie Feest/Festival/Evenement

Beste medewerker,

Nadat wij net hebben genoten van The Christmasshow. Aten we we voor onze terugreis naar twente een hapje om de trek te stillen. Een maal drinken en patat te hebben ontvangen werd ons dringend verzocht om de ruimte te verlaten.
Nu is dat overigens wel begrijpelijk, maar doe dan de Horeca niet nog open na de voorstelling. Met het eten op de hand meteen worden weggestuurd slaat negrens op.
Ook het bezoek aan het toilet, daar werd ik tot 2 keer geweigerd omdat deze ook niet meer bezocht mocht worden.
Wij moesten nog een reis van .5 uur maken en om dan geweigerd te worden voor een sanitaire stop vindt ik schandalig.
Mijn dag is nu wel zo verpest, dat de kerstgedachte op dit moment compleet is vedwenen1.Bedankt personeel van de Ziggodome.
Hopelijk doen jullie iets met mijn klacht om verbeteringen te gaan toepassen

Dat de Horecagelegenheden gelijk sluiten zodat je niet met eten kan worden weggestuurd naar de uitgang.
Of blijf tenminste een uur langer open of laat het personeel aangeven dat we gaan sluiten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggodome

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggodome nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DANCE