Klacht: weet niet of dit normaal is in deze tijd

op 24 juni 2016 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Vanochtend naar Brainwash Kastelenplein , zitten twee dames in de verf een meneer wordt geknipt voor mij nog een wachtende mevrouw 3 kapsters waarvan een terug kwam van boodschappen om 11:15 uur .
ik vraag of dat ik geknipt kan worden ja hoor geen enkel probleem bent zo aan de beurt , i neem plaats de meneer is de wachtende wil ook gekleurd worden ze wordt keurig te woord gestaan en een kleur uitgezocht inmiddels zijn we al tien min verder terwijl de leidinggevende een kapster en een leerling achter zijn inmiddels zijn we bijna 30 min verder zegt de kapster die de andere klant gaat kleuren van mevrouw over 15 min bent u aan de beurt , moet je nagaan dat ik al vaker daar geknipt ben en dat dit nog geen 15 min in beslag neemt >
ben maar opgestaan en naar Tradition gelopen zijn twee kapsters en een leerling zitten drie dames in de verf een van de Kapsters knipt me direct in 15 min de leerling kapster spoelt de verfklant uit en zorgt dat de kapster na mijn geknipt te hebben direct door kan met de andere dame dus geen scheve gezichten dat is samenwerking en zo hoort het maar wat de kapsters met zijn drieen achter de coulissen doen zo’n lange tijd is gewoon niet normaal .
de kassa moet toch blijven rinkelen neem ik aan nou bij Brain wash Kastelenplein kunnen mij uit de computer halen .
want als een klant die alleen geknipt wil worden niet mee telt ben ik er gauw klaar mee.er zijn andere kappers genoeg in dat centrum en vergeet niet mond op mond reclame is nog steeds de beste reclame .
een slechte naam heb je immers zo .
kom ik later na het knippen de andere kapster tegen met haar boodschappen kan me niet voorstellen dat ,dit allemaal in de lunchpauzes gebeurd , je kunt toch beter een klant laen wachten !

Dat ze hier iets van leren en niet met zijn drieen achter het gordijn gaat staan terwijl er klanten zitten te wachten ,
twee jaar geleden stond hier een blonde leiding gevende daar gebeurde dit niet bij

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anitadijkmans