Klacht: Wederom incasso

op 07 januari 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ooit in 2010 via een straat verkoper in dit malafide bedrijf gestonken.
Uiteindelijk altijd betaald tot een jaar geleden.
Ik wilde opzeggen maar dit ging niet meer want ik was te laat.
Na een hoop gedoe heb ik toegegeven en toch betaald incl. de incasso kosten.
Toentertijd ook gemeld dat ik niet meer lid wenste te zijn.

Uiteindelijk dit jaar wederom een aanmaning van voordelengids gehad dat ik weer moet betalen.
Ik heb geen e-mails meer om aan te tonen dat ik dit toen heb opgezegd.
En, natuurlijk, hebben zij er ook niets van.

Ik ben het het nu beu met dit bedrijf en het moet voor eens en voor altijd klaar zijn. Het incasso bedrijf Credifixx (dat blijkbaar ook in het zelfde gebouw zit) dreigt met het gerecht.

Kanttekening: de passen zijn nooit ontvangen, ook nadat dit gemeld is zijn deze passen niet opgestuurd.
Op grond van wanprestatie wil ik dan ook het contract per direct ontbinden.

Ik ben tevreden wanneer dit bedrijf me met rust laat, uitschrijft en de betaling te niet gedaan wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

1 jaar geleden - Beste heer, U kunt ons een email (info@voordelengids.nl) sturen met uw klacht en uw klantnummer zodat we u verder kunnen helpen. Onder de adresgegevens welke u nu opgeeft is namelijk geen abonnement bekend. Wellicht hebben wij u nog onder een oud adres vermeld staan. Met vriendelijke groet, Voordelengids

Bericht van voordelengids

1 jaar geleden - Beste heer, We willen u hierbij vragen of u inmiddels al contact met ons heeft opgenomen? Zonder de juiste gegevens kunnen wij u namelijk niet koppelen met een abonnement in ons systeem en kan het abonnement ook niet worden stop gezet. We gaan er vanuit dat als u hier een klacht plaatst deze ook graag opgelost ziet alleen is dit nu niet mogelijk. We hopen op een spoedige reactie vanuit uw kant (info@voordelengids.nl) Met vriendelijke groet, Team Voordelengids

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 11 mei 2016 om 15:58 geantwoord

Beste heer,

We hopen op een spoedige reactie vanuit uw kant (info@voordelengids.nl)

Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door psmit2016