Klacht: Webshop met dubieuze manier van zaken doen

op 31 januari 2014 over Priem Automotive Group in de categorie klachtmelden

Bericht door Jordi » 31 jan 2014 13:49
Nu ben ik iemand die regelmatig bij webwinkels besteld, maar deze toko presteert zaken die ik in alle jaren dat ik online bestel nog nooit ben tegengekomen. Inmiddels is het 1,5e maand geleden dat ik mijn bestelling heb geplaatst. Het betrof een paar kleine dingetjes waaronder een set achterlichten (originele, ben geen Sjonnie). Gezien ik vlak daarna op vakantie ging heb ik in de omschrijving het verzoek geplaatst om de bestelling eventueel wat later te versturen, zodat ik het pakket direct zou ontvangen als ik terug van vakantie kwam. Wonderbaarlijk genoeg werd hier gehoor aan gegeven en was ik bijzonder positief verrast.

Echter toen ik het pakket ontving was ik wederom verrast dat het qua omvang nooit de achterlichten kon bevatten. Ik heb ook geen bericht gehad dat deze niet binnen zouden komen. Uiteindelijk stond er op de pakbon gekrabbeld dat de achterlichten nageleverd zouden worden. Vreemde gang van zaken, maar oké, blijkbaar goodwill om een deel van de bestelling bijtijds verzonden te krijgen. De communicatie had iets handiger gekund.

Bij navraag wanneer de achterlichten binnen zouden komen werden er iedere keer beloftes gedaan welke niet werden nagekomen. Toen ik ze na een maand nog niet binnen had heb ik ze verzocht het bedrag terug te storten inclusief verzendkosten. Voor zover ik kon vinden moet een webshop binnen deze termijn leveren, dus was mijn verzoek helemaal niet zo vreemd. Als reactie kreeg ik nog dat ze mij de verzendkosten niet verschuldigd waren omdat er al een deel van de bestelling verzonden was. Nu lijkt het mij dat je betaald voor het ontvangen van de hele zending, temeer omdat ik nu alsnog elders hetzelfde zou moeten bestellen en hierbij wederom apart verzendkosten moet betalen. Ik heb daarnaast zelf niet verzocht de bestelling in delen te ontvangen.

Inmiddels ben ik weer 2 weken verder en heb ik helaas nog steeds geen cent terug ontvangen. Inmiddels heb ik wederom gebeld en gemaild. De klantenservice bestaat uit een 06 nummer, welke na 6 keer overgaan overgaat op de melding dat er wegens een storing een ander nummer gebeld moet worden. Beide nummers worden niet beantwoord.

Het moge duidelijk zijn dat ik iedereen ten zeerste afraadt met dit bedrijf zaken te doen. Temeer omdat deze partij producten blijft aanbieden die ze niet kunnen leveren, de communicatie in mijn geval meerdere malen bijzonder stroef is verlopen, loze beloftes gemeengoed zijn en leverings- en terugbetalingstermijnen nimmer gehaald worden.

Ik beroep mij op verdere stappen, daarnaast is elk advies of andere ervaringen met deze partij zeer welkom.

Het terugbetalen van het verschuldigde bedrag

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Priem Automotive Group

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Priem Automotive Group over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JXR