Klacht: webschops werken niet goed al dagen door update mijndomein

op 22 mei 2016 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

2 webshops die onder magento draaien werken niet meer naar behoren na update mijn domein, schuld zal bij ons liggen, nu een descundige erbij gehaald en ligt wel aan mijndomein,
webschops liggen al dagen plat en nog geen oplossing,
bereikbaarheid met ticketsysteem werkt slecht worden zomaar als opgelost aangemerkt terwijl probleem blijft bestaan

weer goed werkende webshops, snellere reactie ,geen samenvoeging van tickets, en al helemaal geen tickets melden als oplgelost, want dan staan we weer helemaal achter in de rij.

en... ik beveel een telefonische helpdesk/contact aan.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

Reactie van de melder van de klacht er. van mannekes

7 maanden geleden - vijvervissenwinkel.nl is inmiddels na 4 dagen weer werkend, dit mede omdat ik een deskundige in heb moeten huren om de foutieve update bij mijn domein te kunnen bewijzen. inmiddels hebben ze de fout erkend en voor 1 webshop hersteld, alleen de gemaakte kosten voor de deskundige willen ze niet vergoeden... en dan heb ik het niet over inkomstenderving en mijn kostbare tijd om uit te zoeken wat er aan de hand is... kortom, foutieve update zorgt voor mega probleem, en mijndomein erkend in eerste instantie de fout niet, ik moet een deskundige inhuren om de fout op te sporen en die willen ze niet betalen... dat is hetzelfde als iemand jou werk op laten knappen en niet betalen. mijndomein, leuk voor hobby maar echte ondernemers.. trap er niet in.

Reactie van de melder van de klacht er. van mannekes

7 maanden geleden - inmiddels na dag 5 tropischaquariumwinkel weer online, maar de gemaakte kosten voor de deskundige kan ik naar fluiten... echt waardeloos, als mijn domein nu gelijk toegegeven hadden dat er een foute update was gemaakt dan had ik die kosten niet gemaakt. maar het is zo,n groot log lichaam met tijd en geld daar kunnen wij als klein ondernemer nooit tegenop. en toch zal ik het hier niet bijlaten. het kost jaarlijks een boel geld en hierin nu de gemaakte kosten vergoeden vind ik niet meer dan redelijk en biddelijk.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MijnDomein.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht er. van mannekes

7 maanden geleden - het heeft even geduurd maar inmiddels is toch het een en ander weer in goede banen terecht gekomen, het bedrag dat de deskundige heeft gekregen krijg ik via verrekening van toekomstige facturen verrekend, website,s zijn in de lucht, en met de later opeens verschenen mail problemen is peter een hele lange tijd mee bezig geweest om dat op te lossen. van het toch wel zeer negatieve begin van het oplossen van de problemen verschuiven we nu toch weer naar de plus.

Alle klachten die gemeld zijn door er. van mannekes