Klacht: We want more

op 13 mei 2016 over DeLaMar theater in de categorie Theater

Vorige week zaterdag naar we want more geweest met onder ander Angele Groothuizen en Lies Visschedijk en afgelopen donderdag ook. Ik heb totaal 140€ uitgegeven en wie waren er beide keren niet Angele en Lies. Wat belachelijk is aangezien beide de gezichten zijn van We want more. Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat Lies helemaal niet meedoet. Waarom wordt dit niet vermeld. Ik voel me zeer genaaid en belazerd als bezoeker.
Waarom wordt dit niet aangekondigd ik neem toch aan dat jullie dit ook weten??? En zie graag een oplossing voor deze situatie of op z’n minst een antwoord

Als mijn vraag wordt beantwoord en wellicht een compensatie

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DeLaMar theater over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DeLaMar theater in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DeLaMar theater een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DeLaMar theater

Heeft op 03 oktober 2016 om 10:45 geantwoord

Onze customer Service afdeling heeft contact opgenomen met deze klant en direct uitleg gegeven over de manier waar op een theater producent in uitzonderlijke gevallen kan kiezen voor een vervangende acteur / actrice in een theater voorstelling. Helaas kan het DeLaMar Theater hier geen invloed op uitvoeren. We hebben de klant doorverwezen naar de producent van de voorstelling .

Alle klachten die gemeld zijn door nmeverhardt88