Klacht: Wat kan je nog boeken zonder het risico dat je je geld kwijt ben.

op 10 januari 2014 over Traffic Control in de categorie klachtmelden

Voor mijn verjaardag op 2-10 kreeg ik van mijn dochter Lamborghini en ferrari rijden. Ze betaalde hier vervolgens 70 euro voor. 1 week voordat ik zou gaan rijden in okt belde ze dat de Lamborghini stuk was. In november zou hij weer gemaakt zijn. Dus dan zou ik kunnen gaan rijden. In nov belde ze weer ongeveer 1 week van te voren in lag de ferrari in de prak. Dus nu zou het jan 2014 worden. En nu failliet.
Volgens mij konden ze in oktober al niet hun verplichtingen voldoen en misschien al eerder. Nu zal het wel weer het verhaal worden….van een kale kip kan je niet plukken.
Het lamborghini rijden (31 euro) was via vakantieveilingen, maar daar krijgen we ook niets van terug, want vakantieveilingen had dat geld al gestort naar traffic control. Vraag ik me af of vakantieveilingen hier niet tegen verzekerd is.

Graag zou ik willen dat mijn dochter haar geld terug kreeg

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Traffic Control

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Traffic Control nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cees1