Klacht: wat is het adres van het hoofdkantoor van belisol

op 25 juni 2017 over Belisol in de categorie Klusbedrijven

Het is een heel verhaal. Het antwoord op onze vraag dat wij de mondeling gemaakte afspraken ook papier willen (helaas hebben wij al ondertekend voor een opdracht) is, dat wij langs konden komen voor een gesprek. Aangezien diegene die de belofte heeft gedaan én de technicus al alles heeft gezien, lijkt ons een gesprek niets meer toevoegen. Wij krijgen verder geen reactie meer op onze vraag deze klacht op te lossen en hebben de opdracht in de wacht gezet. Hier hebben wij geen reactie op gehad. Wij willen hier een aangetekende brief over sturen naar het hoofdkantoor, maar er lijkt geen hoofdkantoor te zijn. waar kunnen wij onze aangetekende brief naar toe sturen?

Wanneer de mondeling gemaakt afspraak duidelijk op papier komt te staan of wanneer ze deze afspraak toch niet na blijken te kunnen komen voor het offerte bedrag dan zullen wij genoegen nemen met het ontbinden van het contract (helaas dan wel)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belisol over deze klacht.

Bericht van Belisol

1 maand geleden - Beste, u mag uw opmerkingen via mail versturen naar service@belisol.com. Probeer daarbij zo volledig mogelijk te zijn (uw gegevens, showroom, welke afspraken, met wie had u contact,...). Wij proberen u dan zo snel mogelijk te helpen met uw vragen. Met vriendelijke groeten, Wim - team service Belisol

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Belisol in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ligna