Klacht: wasmachine

op 17 december 2017 over Actys in de categorie Woningcorporaties

Goeden dag ik woon sinds 4 maart 2017 in/of de Benring in Voorst .
Wel raar dat ik niet eens waar ik woon of in de Benring of in de Tuinstraat en helaas ligt daar ook het probleem .
De Benring is vanouds een verzorging en bejaardentehuis en sinds 2016 is er een oplossing gevonden voor de dreigende leegstand , of wel er is besloten vrije sector als oplossing toe te passen .
Vanaf maart ben ik een van de gelukkige dat ik een appartement toegewezen kreeg en toen kwam ik er achter dat er geen wasmachine aansluiting in de woning aanwezig is .
Er werd mij beloofd dat er een oplossing voor zou komen zodat ik toch mijn wasgoed kan wassen .
En die oplossing is er voor Actys gekomen , ja we zetten er een op de 2e verdieping neer en voor een veel te hoog bedrag mag en kan je daar wassen .
Nou ik hoop niet dat Actys daar lang over na gedacht heeft want vanaf het moment dat de wasmachine is geplaatst woon ik niet meer met plezier in de Benring of Tuinstraat zoals u wilt .
Want hoe is het is het mogelijk gemaakt om een wasmachine boven mijn slaapkamer te plaatsen , de overlast die dat veroorzaakt belemmerd echt mijn woonplezier .
En als er dan een paar dames komen kijken dan beloven ze er van alles over maar er gebeurt helemaal niets .
Ik ben echt teleurgesteld in deze manier van de omgang met een huurder .
Ik zou het zeer op prijs stellen als daar eens iemand de moeite wil nemen om daar met mij over te praten .
Groet
Roy Pieters
Tuinstraat 51 K134
7383 XC
Voorst

Als ik gehoord wordt door Actys en vooral serieus genomen word .

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Actys over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Actys in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Roy Pieters