Klacht: Wachtwoord vergeten, profiel verwijderen

op 28 april 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Ik heb jaren geleden ooit een keer een netlog account aangemaakt. Maar ik weet mijn wachtwoord en emailadres niet meer waarmee ik hem hem aangemaakt.
Hij is nog wel te vinden op google en dat vindt ik niet zo fijn.

Als mijn account verwijderd wordt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

Reactie van de melder van de klacht Thiara Van oosten

6 maanden geleden - Ik heb geprobeerd om contact op te nemen met netlog/twoo. Maar daarvoor moet ik inloggen. Hierdoor kan ik geen contact met ze opnemen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Netlog nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 03 mei 2017 om 09:01 geantwoord

Hallo Thiara,

Bedankt voor je bericht. Ik heb jouw account na grondig zoeken kunnen terugvinden en ik laat het zo snel mogelijk voor je verwijderen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mochten we je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet ons te contacteren via een mail naar info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Thiara Van oosten