Klacht: Wachttijden

op 11 juni 2018 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Ik, man, wilde graag alleen geknipt worden. Daarvoor melde ik mij bij Brainwash Almete-Poort. Normaal gesproken duurt dat 10 tot 15 ninuten.
Bij binnenkomst werd aangegeven dat de wachttijd een half uur tot 3 kwartier zou zijn. Er waren op dat moment nog 3 klanten in de zaak : 2 dames voor een kleurbehandeling o.i.d en 1 dame voor alleen knippen. Afgaand op hetgeen mij werd aangeboden nam ik plaats op 1 van de oncomfortabele hang eilanden en begon wat te bladeren in 1 van de 2 aanwezige tijdschriften: 2 Party weekbladen met een lang vervlogen datum. Er was 1 kapster in de zaak en na ongeveer een half uur verscheen een 2e kapster ergens achter uit de zaak. Vol overgave storten zij zich op de beide dames voor de kleurbehandeling. Na ongeveer een uur werd de dame gewassen en geknipt. Ik dacht ha, nu ben ik aan de beurt…
Maar nee, alle aandacht ging weer naar de beide andere dames. Tussentiijds kwamen er klanten binnen en deze werden allemaal verteld dat zij een 3 kwartier wachttijd hadden, terwijl ik daar al anderhalf uur zat….. sommigen gingen weg, anderen namen plaats.
Nu ben ik van nature geen ongeduldig persoon maar na bijna 2 uur aan deze voorstelling te hebben deelgenomen vond ik het genoeg en ben ik nietszeggend vertrokken.
Voor mij nooit meer Brainwash. De kapsters werken daar waarschijnlijk op uurtarief en daar heb ik geen tijd voor.

Vertel wat de werkelijke wachttijd is en bied de klant een bakje koffie aan. Een abbonnement op de leesmap met voor elk wat wils kan ook helpen om de wachttijd te veraangenamen.
Misshien ook geen slecht idee om toch maar weer op afspraak te plannen met provisie clausule voor de werkneemsters zodat deze iets gemotiveerder zijn?

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W. P.