Klacht: Wachttijd

op 09 februari 2018 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Ik begrijp dat als er geen afspraak gemaakt wordt je moet wachten , maar ik vind als er 5mensen zitten te wachten en er maar 2 kappers zijn , te weinig personeel is dan moet er ook nog geluncht worden en staat er 1 kapper te knippen , en die 5 wachten ik heb uiteindelijk 2 uur moeten wachten voor ik aan de beurt was . Misschien een optie om toch meer personeel neer te zetten , dit is niet de eerste keer gemiddelde wachttijd is toch zeker een uur bij brainwash jammer ! Want dit weerhoud me toch dat ik de volgende keer ergens anders na toe gaat waar ikdan misschien wel meer betalen

Misschien toch weer op afspraak te gaan werken

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

Reactie van de melder van de klacht Moontjemoontjemoontje

8 maanden geleden - Mijn wachttijd is 3 uur geworden i.p.v. 2 uur ze werken ook niet echt door , want als klant in de verf zit gaan ze naar achteren en komen pas na half uur terug als de inwerktijd is gedaan het kan veel effectiever want hè zou tussendoor iemand kunnen knippen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moontjemoontjemoontje