Klacht: wachten op teruggaaf 2015.

annemarie verhoeven op 20 oktober 2017 over Belastingdienst in de categorie

Ik moet steeds zelf bellen waar onze teruggaaf van 2015 blijft. Als ik bel dan krijg ik steeds een latere datum waarin we de teruggaaf van 2015 kunnen verwachten. Eerst voor 24 april 2017 toen niks gehoord en maar weer eens gebeld. Toen weer een andere datum van 8 november 2017. Nu bel ik vanmorgen met de belastingdienst om ze aan die datum van 8 november te herinneren omdat ik nog steeds niks heb ontvangen. Krijg ik te horen dat het wel 3 jaar kan duren i.v.m. een achterstand. Al onze gegevens liggen daar al sinds 2016.

Een achterstand van 3 jaar??? dat is toch onacceptabel van een overheidsinstelling!
Het zou de belastingdienst sieren wanneer ze een persoonlijke brief zouden sturen met daarin :

" we hebben u die datum van 24 april,...8 november beloofd maar het ziet er naar uit dat ook dat niet wordt gehaald..de verwachte datum is ?...
Dan daarbij krijgt u over de periode een rentebedrag over het bedrag dat u nu al die jaren hebt moeten missen.
Dat zou je normaal toch minimaal moeten kunnen verwachten als consument.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door