Klacht: Wacht tijd

op 13 juli 2017 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Vandaag werd ik behandeld bij de Brainwash. Er werd tegen mij gezegt dat ik anderhalf uur max moest gaan wachten, wat ik geen probleem vond. Uiteindelijk werd de wacht tijd 4 uurtjes!, wat er totaal niet werd besproken. Ik vind dit zeer ongeorganiseerd werk, waar ik zeer boos over ben! Uiteindelijk kreeg ik ook na mijn verfbeurt, niet de juiste kleur wat ik wou, en was het gebleven wat het was! Kan je na gaan.. wacht je daar 4 uurlang.. ben je uiteindelijk aan de beurd.. word je behandeld en je ziet geen verschil.

Voor dat ik daar aan kwam, waren ed klanten aan het wachten met een wacht tijd circa 2 uurtjes. Zij kregen 2 gratis producten naar wens. Ikzelf heb 4 a 5 uurtjes gewacht en kreeg niks! Graag zou ik ook producten naar wens willen krijgen. Vooral omdat ik langer heb gewacht, behandeling niet correct was gegaan.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cansel B