Klacht: Wacht nog steeds op mijn geld

op 07 maart 2020 over Hypnotic Store in de categorie Internetshops - Schoenen

In november heb ik schoenen besteld die 4 weken later pas binnen kwamen. Kan gebeuren. Vervolgens pas ik ze niet en terug sturen was op eigen kosten en toevallig zat hij 20 km verderop dus ben ik er heen gegaan. Allemaal geen probleem ik heb andere gepast maar was toch niet mijn ding. Prima ik zou me geld terug krijgen. Een paar dagen later een mailtje dat er storing was en dat als het geld er niet binnen 14 dagen op de rekening zou staan moest ik even contact opnemen. Nou dat heb ik dus gedaan. Ik heb denk wel 30x gebeld en nog gemaild. Contact gezocht via fb en nergens een enkele reactie op. De telefoon gaat over maar word nooit opgenomen. Nu ben ik afgelopen dinsdag weer langs geweest en het was allemaal heel vervelend maar ze zou het gelijk gaan regelen. Puntje bij paaltje heb ik nog steeds mij geld niet en ben ik vanmiddag weer langs gegaan na 10x te hebben gebeld en nog geen gehoord. Vandaag wa blijkbaar de winkel gesloten van 10 uur tot uiteindelijk half 12 in de stad geweest en niemand gezien. Volgens de buren waren ze gisteren wel gewoon open. Dus weer voor niks naar Gouda heen en weer gereden een halve dag verspilt en nog geen geld terug. Gaat om 90 euro dus dat vind ik ook gewoon zo zonde!!

Als ik mijn geld terug heb liever gister dan vandaag.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hypnotic Store

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hypnotic Store nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]