Klacht: waarom niet naar huis

op 06 oktober 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

mijn zoon van 14 jaar wirdt effe letterlijk gezegd je mag past naar huis als 18 ben maar de rechter moet erover beslissen
daar zit die dan in een crissesgroep altijd herrie daar wilt naar huis mag niet naar buiten na 11 weken wordt die overgeplaats wordt
beloofdes gedaan hij is meer tuis en zo maar ja hoor mag niet aan je regels houden
nu kom t het op neer waarom hij zo is
hij praat heelweinig alleen als er iets dwars zit nu heeft hij zon tijdbom gehad waar die nu is ja ze kennen ze hem niet mooi ik mag een avond een uurtje bij hem zijn hij was boos je kon zien dat er iets wa ja er was wat hij werd op school gepest en gdreigt als ouders hebben wij al gesprek op school gehad ja tijd oplossing was effe rustig nu gaat het weer verder en als je thuis iets overzegd maak ik je af en zo
ja het is niet bij schelden maar ook slaan
maar ja de voogd wilt niet luisteren maar waar moet ik nu heen met dit heb het al doorgeven wie helpt ons uit de nood ja de rechtzaak komt er aan
mooi eeen advocat genomen kijken of we hem thuis krijgn

hallo voogd hij heeft de laatste tijd veel meegemaakt
hij is in 3 maanden tijd zijn oma en twee opas verloren
dat wordt er niet bij gezegd
help me waar kan ik naar toe

als hij thuis is en alles goed is en wordt geluistert

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door een mama die van haar kinder houd