Klacht: Waardeloze service

op 09 augustus 2017 over Event-Store.nl in de categorie Feest/Festival/Evenement

Aardige tijd geleden een bon verzilverd voor de afgelopen 3 dagen. Echter tot op heden niks gehoord over akkoord of locatie en dergelijken.
Telefonisch totaal niet te bereiken en op de mail wordt ook niet gereageerd! Wat een waardeloze organisatie is dit!

Ik verwacht terug gebeld te worden op:
06 14 78 41 21.

Als ik gebeld wordt met een verklaring en een oplossing

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Event-Store.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Event-Store.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Event-Store.nl

2 weken geleden - Hierbij de reactie welke wij aan de klant hebben gegeven,: Geachte heer Eisses, Event Store bedankt u voor de interesse in onze diensten en ons team staat u graag ten dienst. Wij zijn gewoon bereikbaar en geven gewoon antwoord. Het staat u geheel vrij om juridische stappen te nemen. Wij doen niks verkeerd en zullen de correspondentie dan toesturen. Mijn collega’s hebben u netjes geantwoord op uw aanvraag, dat u geen event keuze / locatie aangeeft dat dit wordt aangegeven en u bent hier niet blij mee, daar kunnen wij niks aan doen. Sinds wanneer is het klantwonvriendelijk als iets wordt aangegeven. Moeten wij dan gokken waar u iets wilt doen? Iedereen komt terug van vakantie dan kan zo zijn dat de ene dag vrij zijn en de andere dag vol. Hierbij onze reactie nogmaals: Verzilvering Aanvraag Bon : ES-1609-16560 001 Aanvraag Status : Afgekeurd Naam : Bas Eisses Bedrijfsnaam : Straat : Huisnummer : Postcode : Plaats : Land : Nederland Telefoonnummer : Emailadres : Voorkeursdatum1 : 1 September 2017 Voorkeursdatum2 : 2 September 2017 Voorkeursdatum3 : 3 September 2017 Voorkeursdatum4 : Definitieve Datum : Opmerking : 1 september is hele dag mogelijk. 2 en 3 september gelieve laat in de middag wegens werk. Reactie : Helaas heeft u bij opmerkingen / bijzonderheden geen event keuze aangeven, hierdoor kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen. U dient er rekening mee te houden dat wij pas weer beschikbaarheid hebben na de tweede week van september. Actueel : Ja Laatste Export Datum : Tijdstempel : 15-08-2017 17:25:43 Telefonisch kunnen wij hier niks aan toevoegen. Met vriendelijke groet, Event Store Het team

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Event-Store.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bas Eisses