Klacht: Waardeloos en boos!

op 09 juli 2017 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Voor de start van mijn opleiding in 2016 heb ik bij de NCOI geinformeerd of het mogelijk was om mijn studie tussentijds te kunnen beëindigen Hier kreeg ik het volgende antwoord op: ja tuurlijk meneer dat is altijd mogelijk dat bepaalt u zelf!
Vervolgens is mijn eerste jaar bijna beeindigt en wil ik mijn studie (Bachelor logistiek en economie) stoppen i.v.m een eigen onderneming. En krijg ik te horen van de NCOI dat ik 900 euro boete moet betalen omdat ik vroegtijdig mijn studie beëindig en dat dit omschreven staat in de kleine lettertjes.

Ik vind het belachelijk dat er een boete betaalt moet worden omdat je een studie beëindigt en dit mij niet vertelt is voor ik mijn studie begon!!

Ik ben pas tevreden wanneer ik de boete niet hoef te betalen! Want immers als ik een voltijd bachelor opleiding had gevolgt bij Windesheim had ik dit noot hoeven te betalen!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 14 juli 2017 om 12:24 geantwoord

Beste Dylangon,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en inmiddels heeft u via de afdeling Studiebegeleiding een inhoudelijke reactie ontvangen.

U heeft aangegeven uw meerjarige opleiding tussentijds te willen beëindigen. De kosten die wij naar u hebben gecommuniceerd zijn van toepassing op de eerste fase van uw opleiding en betreffen geen boete, maar een nog openstaand bedrag aangaande het eerste jaar.

Indien u nog vragen heeft dan helpen wij u graag telefonisch of per e-mail verder.

Hartelijke groet,
NCOI Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door Dylangon