Klacht: waardeloos apparaat

op 30 januari 2014 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

Twee maanden voor dat ik hem 5 jaar ingebruik had ging hij op F3 wat zou aangeven dat het verwarmingelement stuk was. Die heb ik uitgebouwd en bij controle bleek hij wel warm werd. Weer samen gebouwd en aangezet op 40 gr. die ging goed. Na de warme maaltijd wasser ingeruimd en ingeschaked.Weer de zelfde foutmelding ! Weer uitelkaar en een goede kennis vertelde mij war die pomp zit. Pomp bestel via internet en een dag later ontvangen. Gemonteerd en en het hele rutueel van inbouwen. Gelukkig het deet het.
Na 2 maanden weer storing geen F.. maar 8.88 op het display. Ik die 2 maanden heb ik verschillende keren dat mijn aardlek er uit vloog op het moment van de wasser openen. dus door die slechte bekabeling van deze en andere machines van ook Wirlpool)is de zelde machine)storing lees tekens) Al met al nooit meer een Bauwknecht of Wirlpool machine, Normaal gaat een vaatwasser ongeveer 8 jaar mee.De vorige vaatwasser was van Pelgrim en die heft het 11 jaar volgehouden,

De fabrikant ofwel Bauwknecht geeft een evenredig deel terug van mijn aankoopsom, of repareed hem tegen een zeer schappelijke prijs. Gekenen op internet naar die onderdelen die eventueel vervangen moeten worden koop je een soortelijk slechte vaatwasser voor. Die elke avond even bidden of hij weer opstart en wachten tot hij het helemaal begeeft

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EKekki75