Klacht: Waar blijft mijn pakket ?!

op 13 december 2017 over USPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 oktober jl. heb ik een bestelling via Ebay geplaatst. Op 14 oktober jl. geeft de verkoper aan dat het pakket is verzonden, met een track & tracenummer (LZ351217490US). Nu, twee maanden later heb ik nog steeds het pakket niet ontvangen. Via USPS tracking ben ik er achter dat het pakket op 3 december jl. is ingeklaard bij de Douane in Amsterdam. Echter, de site geeft ook aan dat het pakket een dag eerder retour zender zou zijn gestuurd??! Letterlijk staat er:
“Unclaimed – Item returned to sender”

Dit is nu al de tweede keer in korte tijd dat ik slechte ervaring heb met postbezorging via USPS. Zo doe ik geen zaken meer met verkopers in USA. Kijk wel of de spullen hier in Europa zijn te krijgen…

Gewenste Oplossing:

Als ik het pakket heb ontvangen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een pakketje te bezorgen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over USPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over USPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Besognes