Klacht: Vroegtijdig sluiten

op 29 augustus 2016 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer mevrouw ,

29 augustus 2016 ,
Betreft filiaal Dordrecht subway

Om precies 19:38 uur looper ik samen met mijn broertje uw filiaal binnen, snikkend naar een heerlijk subway broodje.
Normaal gesproken is de service perfect maar deze meer stonden er wel dames die de zaak al volledig hadden afgesloten, terwijl ze nog ruim 20 minuten open had moeten zijn.

Dit kan toch niet , vind verre weg van normaal om met een slap excuse de deur uitwerken gezet. Omdat de 2 meiden vroeg naar huis wouden.

Met vriendelijke groet

Mehdi Zymberi
Mz.zymberi.mz@gmail.com

Gewenste Oplossing:

Ik kom wel vaker rond de late tijd en zal dan ook geen weer verwachten dat het niet meer voorkomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.zymberi