Klacht: vrijstelling

op 08 oktober 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

ik heb hiervoor niveau 2 gedaan op een roc school en heb daar nederlandse examen gehad en allemaal behaald. mijn klasgenootjes hebben allemaal vrijstelling aangevraagd. Heb ik dus ook gedaan voor examens en heb nog steeds niks gehoord !! ik ben nu alles extra aan het maken.

387873

vrijstelling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 16 november 2017 om 15:40 geantwoord

Geachte mevrouw Aabi,

Ik heb bij ons in het studentenadministratiesysteem gekeken in uw resultatenlijst naar de vermeldingen van vrijstellingen.

In uw resultatenlijst staat dat u vrijstelling heeft voor de volgende onderdelen van Nederlands:
- Centraal Examen Nederlands lezen en luisteren 2F
- Examen Nederlands gesprekken voeren 2F