Klacht: Voucher gebruikt, dubbel

op 02 juni 2016 over Christine Leduc in de categorie Internetshops - Erotiek

Een mooie voucher gewonnen via vakantieveilingen voor 50 euro. Deze ingewisseld op hun website, ook nog een andere waardebon van 20 euro ingewisseld.

Na afronden bestelling zag ik dat alleen de voucher van 20 gebruikt was, echter gaf de voucher van 50 aan dat deze ook gebruikt was als ik hem opnieuw invoerde. Blijkt dat er maar 1 vouchter ingevoerd mag worden, maar gaf wel aan beide codes gebruikt.

Cristine le duc wenst geen aanpassing te doen. Fraude bescherming zeggen ze dat codes tijdelijk geblokkeerd worden.

De voucher van 50 inwisselen ipv die van 20 op de reeds geleverde bestelling. Dan voldoe ik aan de voorwaarden.

Cristine le duc zegt dat dit onmogelijk is met afterpay, volgens afterpay is het wel degelijk mogelijk.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Christine Leduc over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Christine Leduc in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Christine Leduc een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Christine Leduc

Heeft op 02 juni 2016 om 15:56 geantwoord

Beste Rieuwert,

Zoals we in eerdere mailwisselingen hebben toegelicht (van de data 19, 20, 30 en 31 mei jl.) is het gebruik van meerdere actie- of vouchercodes niet toegestaan. We hebben je daarin verwezen naar onze voorwaarden. Voor alle duidelijkheid, hierbij nogmaals de tekst: “Let op! Je kan 1 actie-, groupon-, of voucher code gebruiken per bestelling”.
Vervolgens heb je het te betalen bedrag geaccepteerd. Concreet; je bent bekend met de voorwaarden en je geeft akkoord voor het te betalen bedrag.
Op dit moment staat de voucher van € 50,- nog gewoon open, deze is dus nog, zij het beperkt, te gebruiken.
Indien je geen gebruik wenst te maken van deze voucher adviseren we je, opnieuw, contact op te nemen met de verstrekker van deze voucher. Het al dan niet verrekenen via AfterPay is in deze situatie geheel niet relevant.

Monique
Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door rieuwie