Klacht: Vordering

ozlem0303 op 15 oktober 2020 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Ik heb een schuld aan LAVG deurwaarder. Door werkloosheid en ziek zijn. Heb ik ook huurachterstand opgelopen.
Omdat ik 0 uren contract heb is mijn loon niet doorbetaald.
Ook geen WW omdat ik niet aan de voorwaarden voldoe.
Gelukkig heb ik weer een baan en begin pas 1 November met werken.
Lavg deurwaarder heeft mij brief gestuurd vooraankondiging huisbezoek. Er staat geen dag en tijd vermeld. Gelijk contact opgenomen een regeling gevraagd en mijn situatie verteld. Ze gaan alleen akkoord met aanbetaling van 900€. Dat lukt mij niet wel Max 300€. Omdat ik nog niet werk.
Gevraagd wanneer de deurwaarder langs komt geven ze aan voor 22ste Oktober maar geen tijdstip.
Normaal krijg je brief met dag en tijd. Maar van hun heb ik alleen brief zonder dag en tijd ontvangen.
En voor 22ste korte termijn.
Normaal zit wel een termijn tussen van 1-2 weken.
Ze hebben geen begrip voor je.

Als ze akkoord gaan met een aanbetaling van Max 300€.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LAVG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LAVG

Heeft op 16 oktober 2020 om 08:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klacht.nl. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: www.lavg.nl - organisatie - klachtafhandeling, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klacht.nl met u communiceren.

LAVG Gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door ozlem0303