Klacht: voorstukjes programma´s

op 04 september 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

goedemorgen,

uit het niets en niet voorbereid werd ik weer eens geconfronteerd met een vies voorstukje uit het programma Robbinson.
er stond iemand vol in beeld te braken.
waarom moeten deze stukjes in beeld gebracht worden.
hou nou eens rekening met mensen die daar niet tegen kunnen.
ik lijd mijn hele leven al aan emetofobie. dit is de angst voor braken,
ik kijk dus nooit naar programma´s zoals Robbinson of dokter Tinus, omdat ik weet , ook al is het soms nep, dat ik hiermee geconfronteerd word. u heeft geen idee wat het met mensen die mijn fobie hebben doet.
ik raak dit beeld weken niet kwijt en denk er voortdurend aan,
zend alstublieft leuke voorstukjes uit en niet deze ranzige dingen.
het lijkt me voor mensen die mijn fobie niet hebben ook niet echt smakelijk, maar ik ga door een hel.
ik kan dus nu niet meer naar SBS6 kijken tot ik zeker weet dat het niet meer in beeld komt. helaas is er een eetproef heb ik gehoord, dus er zal nog wel vaker gebraakt worden. zend dit aub niet uit in een voorstukje.

ik zou tevreden zijn als SBS6 in het vervolg leuke voorstukjes laat zien en niet meer deze viezigheden.
niet alleen met Robbinson, maar ook andere programma´s.
er zijn mensen die hier niet tegen kunnen en volgens mij vindt iedereen het vies om te zien,

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elly1961