Klacht: Voorschotten terug betalen waar je zo wie al recht op hebt had

op 12 juli 2012 over Sociale dienst in de categorie klachtmelden

Hoi mijn klacht is het volgende door dat ik laatst 6 dagen door detentsie voor boetes 6 dagen heb gezeten komen wij nu behoorlijk in de problemen.onze uitkering zowel die van me vriendin als van mij is hier door stop gezet.en konden wij een voorschot krijgen op waar wij eigenlijk gewoon recht op hadden.eigenlijk hadden ze de betalingen gewoon door moeten voeren maar der was weer es een foutje mee gemaakt met exuses blablabla nu hebben ze door middel van voor schotten enzv enzv der weer aardig voor gezorgt door verwarring te zaaien wij door de bomen et bos niet meer zien gewoon maar wel merken dat we bijde geld te wijnig hebben gehad.en dit is niet de eerste keer vorige maand ook al in de probl door dat ze zogenaamd de water rekening niet hadden over gemaakt ook al en keer gezorgt hebben dat wwe met en huur achterstand wamen te zitten.we laten dat soort dingen toch niet voor niks automaties betalen door hunnie.maar goed ben benieuwd wat jullie er mee kunnen.oohh en ps sinds wanneer moet je voorschotten waar je zo wie zo door nalatigheid van hunnie terug moet betalen wat ze je zo wie zo hadden moeten over maken op de bank

met vriendelijke Groet GGSpin

ons gewoon dat gene geven waar we recht op hebben.en ophouden te zorgen dat we juist in de problemen komen in plaats visa versa der uit.

Alle klachten die gemeld zijn door Spinneweb