Klacht: Voorraad bestellingen niet goed

op 22 september 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Ik ben nu al voor de 5e keer in dat k*nker filiaal van jullie geweest aan de Zwart Janstraat te Rotterdam. Die suffe kippen die daar rond dwarrelen doen hun werk niet. Hoe vaak ik bij jullie in de zaak komt daar en van week tot week van maand tot maand div titels van games niet in de winkel staan en ook accessoires moet je tien keer om vragen. Ik neem de proef op de som om naar andere filialen te gaan en daar is het wel te vinden. Wat is er met dit k*nker filiaal aan de hand. Als ik en zo ook andere klanten om bepaalde producten vragen en van week tot maand steeds voor Jan K*nker L*L in de zaak komen dan moet er toch ergens een lampje gaan branden. Ze vragen niet eens of je het product zou willen bestellen. Nee daar kan ik u niet aan helpen blablablabla, is het antwoord waar de rest van de kippenren ook bij staat. Ga zo door met dat t*fus beleid. Ik ga jullie leveranciers op de hoogte stellen dat dat de werkwijze is in de hoop dat die misschien jullie zieke k*nker filiaalmanager dat g*zwel bij zijn hersenstam weg kan snijden waardoor hij hopelijk en mogelijk die suffe gr*f kippen in de filialen tot denken kan zetten. Met vriendelijk groet, een zeer tevreden klant die steeds voor Jan K*nker L*L in de zaak komt!!!

Als dat g*zwel is weggesneden en de voorraad goed is!!!

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Zakkenwasser