Klacht: Voorkeursinstellingen plus eigen naam en foto’s badoo zoekmachine Google verwijderen

Myranne op 18 november 2017 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Geachte heer/ mevrouw,

Mijn klacht is als volgt. Ik heb een tijdje geleden op Badoo gezeten en een account aangemaakt met foto’s erbij en voorkeur zoekmachine ingesteld. Nu is het al een tijdje geleden dat ik mijn account definitief heb verwijderd, maar als ik in de zoekmachine van Google mijn naam intik: Myranne en badoo erachter tik, dan verschijnt er drie pagina’s van badoo met mijn naam erin en woonplaats en voorkeur voor de zoekmachine plus de leeftijd. Graag wil ik van die drie pagina’ s alledrie dat mijn naam op google verwijdert wordt. Ook als ik mijn naam intik en badoo erachter en ik klik op afbeeldingen, dan zie ik vier foto’s van mijzelf die ik ook destijds heb gezet op mijn profiel van badoo. Graag zou ik zien dat die vier foto’s ook worden verwijdert van Google.

Dat heb ik eigenlijk hierboven gezet. Ik ben tevreden als mijn vier foto's van badoo van Google worden verwijdert en mijn naam en woonplaats Veenendaal uit de zoekmachine met drie pagina's worden verwijdert.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Badoo.com

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Badoo.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door