Klacht: Voordeligwinkelen.online

op 13 december 2017 over Mediation Agency in de categorie Adviesbureau

Geachte heer/mevrouw.

Op 20 april 2016 ben ik gebeld door bovenstaand bedrijf. Indien ik gebruik wilde maken van hun actie moest ik 59,50 Euro betalen, zo niet dan kon ik binnen 14 dagen dit annuleren. na dit drie keer gedaan te hebben en ik hier geen bevestiging van kreeg heb ik telefonisch contact met het bedrijf gehad met de mededeling dat ik niet aan de actie wenste verder te gaan ( ook gemeld dat ik al drie x via hub site had geprobeerd te annuleren zonder bevestiging)en hier een bevestiging van wilde ontvangen. Na dit telefonisch contact heeft het bedrijf niets meer van zich laten horen. Toch werd er via mijn bank een rekening van 59,50 afgehaald. Ik heb deze laten storneren . Vandaag 13-12-2017 werd ik gebeld door Mediation Agency B.V. met het verzoek binnen twee weken 142 Euro over te maken.
Ik zou graag van U willen weten hoe ik dit verder moet oplossen?

Jose te Voort

Ik ben tevreden wanneer ik niets behoef te betalen.Omdat ik het gevoel heb dat de vordering onterecht is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mediation Agency

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mediation Agency nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ter Voort