Klacht: Voordelengids stopzetten

op 21 februari 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik werd aangesproken zo als vele op straat, dat ik kortingen zou krijgen bij veel restaurants, winkels, pretparken en noem maar op. Leek me wel interessant, en hebben mij gegevens genoteerd, maar ik had 1week of 2 bedentijd zeiden ze. Ik had besloten om toch niet akkoord te gaan en heb een mail gestuurd dat ik het niet wil, wat gebeurde er de komende dagen kreeg ik natuurlijk de kaarten voor mij en mij familie en wat hebben ze gedaan, ze hebben gewoon 80euro van mijn bank getrokken. Dus ik bel naar het bureau van Antwerpen, moet heel lang wachten en kreeg te horen dat ze daar niets mee te maken hebben en dat ik een “mail” moest sturen. Dat heb ik ook gedaan, nooit een antwoord gekregen, en na een jaar het zelfde gehad nog eens 80euro getrokken van mijn bank. Nu na 3jaar heb ik meerdere rekeningen gekregen en ook dat ze de deurwaarders willen sturen en noem maar op. Ik weet niet meer wat doen, ik kan blijven bellen naar Antwerpen maar zij kunnen mij ook niet verder helpen. Ik wil het gewoon stopzetten en die 80euro niet moeten betalen, ik heb er GEEN een keer gebruik van gemaakt.

Mvg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

1 jaar geleden - Beste mevrouw, Het spijt ons dat u niet verder komt bij het kantoor in Antwerpen. Helaas is niet bekend waarom zij u dit gemeld hebben. Het annuleren van een overeenkomst voor Belgische klanten kan door een aangetekende brief te sturen, per mail is dit niet mogelijk. Deze voorwaarden kunt u ook vinden op uw overeenkomst. Heeft u eerdere emails verzonden en geen reactie gekregen dan kunt u deze email doorsturen naar info@voordelengids.nl Wellicht kunnen wij dan nog wat voor u betekenen wat betreft de verlenging van uw abonnement. Voor alle overige vragen verwijzen wij ook u graag door naar bovenstaand mailadres. Met vriendelijke groet, Team Voordelengids

Bericht van voordelengids

1 jaar geleden - Beste mevrouw, Wij willen u nog eens vragen te reageren op onderstaand bericht zodat we dit verder met u kunnen oplossen. Het spijt ons dat u niet verder komt bij het kantoor in Antwerpen. Helaas is niet bekend waarom zij u dit gemeld hebben. Het annuleren van een overeenkomst voor Belgische klanten kan door een aangetekende brief te sturen, per mail is dit niet mogelijk. Deze voorwaarden kunt u ook vinden op uw overeenkomst. Heeft u eerdere emails verzonden en geen reactie gekregen dan kunt u deze email doorsturen naar info@voordelengids.nl Wellicht kunnen wij dan nog wat voor u betekenen wat betreft de verlenging van uw abonnement. Voor alle overige vragen verwijzen wij ook u graag door naar bovenstaand mailadres. Met vriendelijke groet, Team Voordelengids

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 13 juli 2016 om 14:00 geantwoord

Beste mevrouw,

Deze voorwaarden kunt u ook vinden op uw overeenkomst.

Alle klachten die gemeld zijn door Arietaa