Klacht: Voordelengids. eu / oplichters!!!!!

op 03 april 2013 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben lid sinds 2010 van voordelengids.
Heb in 2011 voor de eerste maal mijn opzegbrief verzonden( aangetekend nog wel) ze beweren dat ze die niet hebben ontvangen.
Ik heb in juli 2012 opnieuw een opzegbrief aangetekend verstuurd.En ze hebben me beloofd dat als ik het lidgeld van het voorbije jaar betaalde dat ze mij uit het systeem gingen zetten.
Nu heb ik opnieuw een overschrijving ontvangen om te betalen terwijl ik al twee maal een opzegbrief heb verstuurd.

Gewenste Oplossing:

Dat ik eindelijk van die brol af ben want ik blijf geen brieven verzenden.
Ik heb geen ezel in de tuin staan die geld schijt zenne!
Abonnement wordt stop gezet

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van voordelengids beoordeeld.

voordelengids

Heeft op 04 april 2013 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van mijn email is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door engeltje1976