Klacht: Voor mislukte reparatie toch 160 euro kwijt

op 05 september 2016 over Garage Paltrok in de categorie Garagebedrijven

Naar aanleiding van een reparatie die in mijn ogen volledig is mislukt/onvakkundig uitgevoerd, het volgende:

Na enige communicatie waarin de bij deze garage werkzame technicus ons informeerde dat hij werkzaamheden ging uitvoeren die volgens zijn interpretatie nodig waren na het uitlezen van het motormanagementsysteem.

Na het niet terug horen van de resultaten is door mij contact met de garage opgenomen om te horen wat de status was van de uitgevoerde werkzaamheden, moest ik vernemen dat er een nieuwe bobine en nieuwe bougies waren geplaatst.
Tevens wist de garage te vertellen dat de motor weer goed draaide, terwijl daar in het geheel geen problemen mee waren. Maar het probleem was ook niet opgelost. Het zou de versnellingsbak zijn, en daar was u naar eigen zeggen niet goed in.

Ik heb u verzocht de bobine weer uit te bouwen zodat ik mijn voertuig na een week weer op kon komen halen.

Bij het ophalen werd ik geconfronteerd met een rekening van 160 euro voor het plaatsen van 4 stuks bougies.

Wij hebben dit onder protest betaald, waarbij ik het gevoel heb dat ik flink ben benadeeld voor de nutteloze werkzaamheden die de garage heeft uitgevoerd.

Ik verzoek de garage daarom ook vriendelijk mij mijn geld terug te geven, temeer omdat de andere garage ook weer na het uitlezen tot een heel ander conclusie kwam en wat binnen een paar uur was opgelost.

Daar deze garage totaal geen kennis heeft van het probleem waarmee ik bij ze langs ging.

Ik wil gewoon mijn geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Peterterol