Klacht: Voor elke factuur een appart dossier……

op 19 juli 2014 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na de bedragen van PUZZLE4U gestorneerd te hebben en vandaag een blokkade op de rekening van PUZZLE4U via Stichting Pay.nl laten plaatsen.
MKBusiness belde afgelopen donderdag 17 Juli 2014 voor het eerst op, ik heb aangegeven dat wij geen opgedrongen Puzzle blaadjes wilde hebben. De dame in kwestie zei neemt u dan maar een advocaat in de hand. Ik heb toen het gesprek beeindigd, ik was erg boos….
Op vrijdag 18 juli 2014 heeft een medewerkster van MKBusinnes weer gebeld met de mededeling om het openstaande bedrag van 110,00 euro, 2 dossiers elk 14,95 en 40,05 er boven opgegooid. Dus per dossier een bedrag van 55,00 euro, schandalig….deze organisatie…Vandaag zaterdag 2 brieven ontvangen waarin staat dat er verschillende herinneringen zijn verstuurd, deze zijn nooit en te nimmer verstuurd..Hun bedrijfspolicy is liegen, liegen en nog ens liegen. en hun zakken vullen…deze twee facturen zijn van mei en juni 2014.In deze brief staat alleen dat een vordering van 55,00 te innen is en inlog gegevens om de nodige informatie via internet te kunnen inzien.
Ja sommige incasso bureau’s nemen het er niet nauw van en dreigen met alles. En ik denk dat dit er ook een van is, gezien alle klachten die over dit bedrijf MKBUSINNES INCASSO geschreven wordt.
Ik wil er verder geen worden meer aan vuil maken, kan er alleen maar boos over worden…

Gewenste Oplossing:

Als de vorderingen worden gestopt en in het ronde archief verdwijnt.....Prullenbak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.
.

Alle klachten die gemeld zijn door AnnaenWillem