Klacht: Voor de 2de keer gaat er geld van mijn rekening, terwijl ik voordelengids helemaal niet ken!

op 18 december 2012 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Afgelopen vrijdag controleer ik mijn rekeningafschriften. Ik zie dat er 80 euro van mijn rekening is gegaan naar voordelengids. Ik viel erg uit de lucht, want vorig jaar was er al geld van mijn rekening gegaan, zonder dat ik ooit iets heb getekend. Ze vertelde mij dat ze mij het contract gingen opsturen, dit is nooit gebeurd. Ook zeiden ze dat ze voor dat jaar niets meer konden doen, maar dat ze het wel konden annuleren voor de komende jaren.
Nu een jaar later gaat er weer geld van mijn rekening, terwijl er mij verzekerd is, dit niet meer ging gebeuren.
Wanneer ik bel vertellen ze me dat ik mijn klantennummer moet geven. Dit heb ik niet, want ik ben geen klant! ( Heb nooit iets ontvangen)
Aan de telefoon vertellen ze me, dat ze me niet verder kunnen helpen want dat ze contract hebben.

Ik wil dat ik nooit nog iets hoor van dit bedrijf en dat ze mij onmiddellijk die 80 euro terug storten.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

6 jaren geleden - Goedemorgen, Omdat alle Belgischee overeenkomsten in ons kantoor in Belgie liggen, heb ik uw gegevens naar mijn collega's in België gestuurd. Zij zullen z.s.m. contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Voordelengids.eu/Nederland

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 20 maart 2013 om 10:04 geantwoord