Klacht: Voogden zijn niet capabel

op 05 oktober 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Inmiddels hebben wij 5 voogden gehad. Dan is er weer 1 ziek, dan zijn zeniet meer werkzaam enz..

Wat ze alle gemeen hebben. Ze komen afspraken niet na. Houden geen rekening met de beperkingen van mijn dochter. Proberen te bepalen en zijn niet in staat om te overleggen. Proberen het een en ander af te dwingen, terwijl iedere goed opgeleiden hulpverlener zou moeten weten dat je dan het averechtse bereikt.

Met andere woorden, deze mensen zorgen alleen maar voor onrust binnen ons gezin. Ze maken misbruik van hun machtspossitie. Als ouder heb je geen poot om op te staan…. Het resultaat… Geen verbetereing… En wie kan ons helpen? Rechters geloven inderdaad deze mensen… Echt vreselijk….ik ben dan toevallig hoog opgeleid en kan redelijk voor het gezin opkomen. Maar al die andere meer kwetsbare ouders, wat richt JBG daar aan? Ik denk dat ze meer gezinnen ontwrichten dan dat ze helpen…

Ik ben tevreden als voogden meer capabel zouden zijn. Hoger opgeleid, maar ook dat ze zich meer verdiepen in bv autisme.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geen hulp tot nu toe