Klacht: Volledig gebrek aan waardering voor jubilarissen

op 19 juni 2016 over FNV in de categorie Vakbonden

Onderstaande mailberichten hebben tot geen enkel (re)actie geleid!!
Op jullie site lees ik: “banken beloven veel maar doen weinig”” en “Bij FNV tel je mee”

Dat hebben wij totaal anders ervaren.
Op onderstaande mailberichten van mijn kant heb ik geen enkele reactie ontvangen!! En toen ik een medewerker per telefoon sprak om onze klacht te bespreken en tevens het lidmaatschap op te zeggen zei die: Is goed, mail maar even naar de ledenadministratie. Schandalig vinden wij dit!
Inmiddels hebben wij per post een gouden speld en een boekenbon van €10,- toegezonden gekregen. Het zou correct geweest zijn als deze presentjes met persoonlijke felicitaties thuisbezorgd waren, lijkt ons. Mijn man voelt zich na 50 jaar lid totaal afgeschreven en dus hebben wij de vakbond ook maar snel afgeschreven.

Zie hieronder de mailberichten.

Beste medewerker,
Naar aanleiding van ontevredenheid omtrent de handelswijze van de plaatselijke bestuurders, wil ik hierbij per direct het lidmaatschap van mijn man opzeggen.

Mijn man is 50 jaar lid van de vakbond geweest.

Dhr. MWA van Aarle

Stamhuis 37

5481 EN Schijndel

Onderstaande mailberichten van mijn kant hebben tot geen enkele reactie geleid en daar zijn wij zeer verbolgen over.

Mail verzonden naar Ad van Erp op 27 mei 2016, plaatselijke bestuurder FNV Schijndel.

Dit e-mailadres stond op de uitnodiging voor de jubilarissen, met verzoek te reageren bij afmeldingen.

Dag Adrie,
Op 21 april heb ik je onderstaande mail gestuurd en wij hebben daar geen enkele reactie op gekregen; zelfs geen ontvangstbevestiging!
Dat komt op ons enigszins respectloos en ongeïnteresseerd over.

Als deze houding exemplarisch is voor de betrokkenheid van de huidige bestuursleden bij hun jubilarissen, dan is het anno 2016 droevig gesteld met de vakbond.

Carina van Aarle

From: carina-online@hotmail.com
To: adeninevanerp@ziggo.nl
Subject: Uitnodiging jubilarishuldiging
Date: Thu, 21 Apr 2016 21:28:43 +0200

Dag Adrie,
Vandaag ontving mijn man M.van Aarle, een uitnodiging voor de jubilarishuldiging.
Hij is 50 jaar lid van de vakbond.
Helaas moeten wij u melden dat we op vrijdag 20 mei met vakantie zijn en dus niet aanwezig kunnen zijn bij de huldiging.

Mari en Carina van Aarle
Stamhuis 37
5481 EN Schijndel

ontevreden

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 12 september 2016 om 08:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door voormalig huisschilder